Samen-strategie-dag!

Jiska Achter de schermen

Afgelopen vrijdag kwamen alle Infiërs bij elkaar om te praten over onze merkbeloften. En natuurlijk om even tijd met elkaar door te brengen!

Highs en Lows

Omdat we er in december door de lockdown niet aan toe waren gekomen, maar nu wél met z’n allen bij elkaar mochten komen, begonnen we de dag met een terugblik op het afgelopen jaar. Wat waren ieders highs, wat waren ieders lows? Een heerlijke Infi-traditie met ruimte voor een lach en een traan en vooral heel veel inside jokes…

Strategie doe je samen

Toen was de kop eraf en kon het serieuze werk beginnen. We zijn er trots op dat strategische vraagstukken in ons bedrijf niet alleen een managementkwestie zijn: we buigen ons regelmatig met z’n allen over de strategie van het bedrijf, en het is aan het management om de dingen die we samen bespreken in gedachten te houden bij het dagelijks bestuur van het bedrijf.

Vrijdag hebben we gesproken over onze merkbeloften. Hoe is het voor onze klanten om met Infi samen te werken? Wat vinden onze huidige klanten opvallend aan onze dienstverlening? Waar staan we voor? Lukt het al om dat waar te maken of kan dat nog beter? De sessie was losjes gebaseerd op de brand promises zoals we die kennen van de Rockefeller Habits en werd kundig en speels gefaciliteerd door twee vrolijke trainers van The Rookie Minds.

Wat kan een klant dan van Infi verwachten?

Nou, daar was natuurlijk wat discussie over, maar we streven ernaar om:

  • Eerlijk te zijn;
  • De software te maken die jullie als klant nú nodig hebben;
  • Onderweg ‘stiekem’ jullie proces beter te maken;
  • Jullie succes boven ons commercieel belang te stellen.

Vrijdag hebben we veel gepraat over hoe dat er in de prakijk uitziet en hoe ieder van ons dit het best in zijn of haar werk kan integreren.

Paarden en post-its

We hebben er een beetje voor moeten zoeken en carpoolen, maar de hele sessie vond plaats op een prachtige buitenlocatie mét manege. Zo konden we tussen al het werk door heerlijk in het zonnetje lunchen en paarden aaien. Daar werd iedereen vrolijk van. Uiteindelijk sloten we de dag af met actiepunten voor iedereen: kies één ding dat jij de komende maanden gaat doen om één van onze merkbeloften na te komen aan één van onze klanten. Dat mocht dan op een post-it op een kanban-bord, en zo werd strategie weer ‘gewoon’ werk!

Een afspraak maken bij ons op kantoor of wil je even iemand spreken? Stuur ons een mail of geef een belletje.